Co do tzw. "freezów" w momencie gdy zbliżasz się do większej ilości graczy to problemem nie jest ani procesor ani karta graficzna. Problemem jest tutaj potrzebny czas na wygenerowanie odpowiednich tekstur poprzez skrypt co na czas generacji zatrzymuje grę gdyż MTA nie pozwala na asynchroniczne tworzenie tekstur poprzez skrypt Lua.
FPS'y a prędkość w grze
|
Messages In This Thread |
FPS'y a prędkość w grze - by ZackOscielny - 22-08-2016, 16:10
RE: FPS'y a prędkość w grze - by Tomi - 22-08-2016, 16:15
RE: FPS'y a prędkość w grze - by ZackOscielny - 22-08-2016, 16:17
RE: FPS'y a prędkość w grze - by Tomi - 22-08-2016, 16:21
RE: FPS'y a prędkość w grze - by Crysios - 22-08-2016, 16:22
RE: FPS'y a prędkość w grze - by Murzyn158 - 24-08-2016, 17:30
RE: FPS'y a prędkość w grze - by Quindo - 24-08-2016, 18:03
RE: FPS'y a prędkość w grze - by Crysios - 24-08-2016, 21:04
RE: FPS'y a prędkość w grze - by bartekPL - 24-08-2016, 21:08
RE: FPS'y a prędkość w grze - by Skadryl - 24-08-2016, 22:50
RE: FPS'y a prędkość w grze - by bartekPL - 24-08-2016, 23:20
RE: FPS'y a prędkość w grze - by Spotlight - 24-08-2016, 23:45
|
Users browsing this thread: |
2 Guest(s) |